Sunday, January 4, 2009

autoshow ledang @ pasar tani bukit gambir

























































































































































































































































































































autoshow ni berlangsung semalam jadi aku sempatla menyibukan diri aku kt tengah² crowded kat sini...huhu. kira ok ar banyak gak penyertaan, gila² gak kereta n motor yang masuk autoshow ni. cam xcaya pun ada ni...yela 1st time kt pekan koboi ni wat autoshow. pape pun tahniah pd FMC " Facesless Motor Club " yg anjurkan benda ni, sekurang²nya ramai yang datang kt pekan kecik ni. Semoga pasni ada lagi xtvt camni kat pekan ni yek. sebenonya banyak lagi kete² n moto² yang ada kt show 2 tp aku xdapat nak amek ar..banyak sangat makhluk² yg menghalang aku dari mengambil gambo² kete n moto 2 sume...

3 comments:

  1. sikit beno gambo..??
    huhuhuu..
    tak puas la tengok..
    sape menang beb??

    ReplyDelete
  2. huhu..nk amek byk² xdapat..org ramai sgt, tempat sempit. aku xtaula sapa menang, abis lewat sangat, aku balik awal...

    ReplyDelete
  3. taniah pd faceless motor club@fmc (http://facelessmc.blogspot.com) yg anjurkan ledang autoshow 2009 kat pekan bukit gambir. penat tp seronok. peserta bukan dr kwsn muar shj tp dr jb, pasir gudang, kluang, batu pahat, melaka, sepang dan lumut perak. yg menang honda stream kaler putih ngan bmw orange. gambo kat atas, motor 7-up hijau tu pemiliknya en boleng dpt ranking ke-7.

    ReplyDelete